Tentin tekstisisältö

TTA-52021 B2B-markkinointi - 18.10.2018

Tentin tekstisisältö

Teksti on luotu tekstintunnistuksella alkuperäisestä tenttitiedostosta, joten se voi sisältää virheellistä tai puutteellista tietoa. Esimerkiksi matemaattisia merkkejä ei voida esitää oikein. Tekstiä käytetään pääasiassa hakutulosten luomiseen.

Alkuperäinen tentti
B2B-markkinointi T TA - K) 02] 18.10.2018

Tommi Mahlamäki

3p/kohta

Mitkä markkinointiprosessit kuuluvat arvon ymmärtämiseen (understanding value)?
Selitä lyhyesti, mikä on mukautuva markkinatarjooma (flexible market offering).
Mikä on Brarz-malli?

Mitä tarkoitetaan konseptien testauksella ja miksi se on tärkeää?

Mitkä kaksi pääkohtaa kuuluvat asiakassuhteiden hallintaan?

Mitä tarkoittaa ”value stack” yhteensopivuuden arvioinnissa ja miten sitä käytetään?

6p/kohta
Asiakasarvon määrittely on yksi osa market sensingiä. Mitkä ovat muut osa-alueet?

Selitä luennolla esitetty 6-vaiheinen markkinointikanavan suunnitteluprosessi.

Bonus 3p, ei nosta hylättyä hyväksytyksi

Kerro vähintään 3 taktiikkaa, joita (moodlessa ollut) uutis-referaatti esittää kanavakonfliktien välttämiseksi.


Käytämme evästeitä

Tämä sivusto käyttää evästeitä, mukaanlukien kolmansien puolten evästeitä, vain sivuston toiminnan kannalta välttämättömiin tarkoituksiin, kuten asetusten tallentamiseen käyttäjän laitteelle, käyttäjäistuntojen ylläpitoon ja palvelujen toiminnan mahdollistamiseen. Sivusto kerää käyttäjästä myös muuta tietoa, kuten käyttäjän IP-osoitteen ja selaimen tyypin. Tätä tietoa käytetään sivuston toiminnan ja tietoturvallisuuden varmistamiseen. Kerättyä tietoa voi päätyä myös kolmansien osapuolten käsiteltäväksi sivuston palvelujen tavanomaisen toiminnan seurauksena.

FI / EN